Návrat

Vrátenie a zrušenie
ZAQQ píše "servis" tučným písmom! Ak nie ste spokojní s tovarom, ktorý sme vám poslali, môžete tovar vrátiť a získať späť peniaze.

Pravidlá vrátenia tovaru do 20 dní
Upozorňujeme, že obuv nám môžete vrátiť do 20 dní a že môžeme prijať späť len nepoužitý tovar. Z tohto dôvodu odporúčame vyskúšať a otestovať našu obuv na mäkkom povrchu (napríklad na koberci). Dbajte na to, aby ste na topánkach nechali pripevnené štítky a aby ste tovar nezašpinili.

Ako môžem poslať tovar späť?

Bohužiaľ, nemôžeme prevziať náklady na opätovné odoslanie z iných krajín ako z Nemecka. V tomto prípade znáša náklady na vrátenie tovaru zákazník.

Ak chcete tovar vrátiť alebo vymeniť za iný tovar v inej veľkosti, farbe a pod. stačí to uviesť v prepravnom formulári a o ostatné sa postaráme my. Obuv ZAQQ vložte do pôvodného obalu, v ktorom sme vám výrobok poslali. Potom vložte originálne zabalený výrobok do prepravnej krabice. Na prepravný obal umiestnite nálepku o vrátení tovaru. Ak použijete kartón ZAQQ, uistite sa, že nálepka s vašou adresou už nie je viditeľná. Pred odoslaním ho úplne odstráňte alebo ho zakryte štítkom na vrátenie tovaru.

Ako získam náhradu?
Po prijatí a kontrole vrátenia vám vrátime platbu. V závislosti od spôsobu platby dostanete: V prípade zálohových platieb, inkás a prevodov Sofort vám bude na bankový účet pripísaná suma. V prípade platieb PayPal kredit na váš účet PayPal. To, či suma zostane na vašom účte PayPal na ďalší nákup, alebo sa vráti na váš bankový účet, závisí od vašich nastavení služby PayPal. Nemáme na to žiadny vplyv. Vrátenie peňazí sa uskutoční do niekoľkých dní od prijatia vrátenia.