VRÁTENIE
Vrátenie a odstúpenie od zmluvy
ZAQQ kladie veľký dôraz na služby! Ak nie ste spokojní s tovarom, ktorý sme vám poslali, máte možnosť vrátiť objednané položky.
30-dňové právo na vrátenie
Upozorňujeme, že svoje topánky môžete vrátiť do 30 dní a že prijímame len nepoužité položky. Odporúčame skúšať topánky na mäkkom povrchu (napr. koberci) a skontrolovať ich. Dbajte na to, aby ste neodstraňovali etikety pripevnené na topánkach a neznečisťovali položky. Vložte prosím ZAQQ topánky do originálneho balenia, v ktorom sme vám položku poslali. V ďalšom kroku vložte prosím originálne zabalenú položku a vyplnený návratný formulár do prepravného kartónu. Na to môžete samozrejme použiť ZAQQ kartón.
Ako vrátiť tovar?
Ak chcete vrátiť položku alebo ju vymeniť za inú položku v inej veľkosti alebo farbe atď., môžete to jednoducho uviesť a my sa postaráme o zvyšok.
Prosím, nalepte návratný štítok na prepravný kartón. Ak používate ZAQQ kartón, uistite sa, že štítok, s ktorým sme vám poslali objednávku, už nie je viditeľný. Pred odoslaním ho teda úplne odstráňte alebo ho prelepte návratným štítkom.
V prípade výmeny topánok za iný model alebo veľkosť poskytujeme bezplatné vrátenie prostredníctvom nášho návratného portálu a bezplatné nové zaslanie.
V prípade úplného vrátenia (bez ohľadu na výber poskytovateľa dopravy alebo použitie nášho návratného portálu) odpočítame z vrátenej sumy poplatok 3,90 EUR . Ak si ponecháte časť vašej objednávky a časť vrátite, neúčtuje sa žiadny poplatok a hradíte len už zaplatené náklady na dopravu.
Ak bývate mimo Nemecka , bohužiaľ nemôžeme pokryť náklady na vrátenie a tieto náklady sú na vašej strane, pokiaľ vrátenie neprebieha kvôli chybe na našej strane a z krajín Európskej únie. Ak je to tak, vyberte prosím štandardnú dopravu, pretože náklady na expresné zásielky nepreplácame.
Uistite sa, že vrátenie je vo vašom záujme vybavené sledovaním zásielky. Ak je balík odoslaný bez sledovania, v prípade straty nenesieme zodpovednosť.
Pri oprávnených vráteniach, ktoré majú svoj pôvod mimo Európskej únie , bohužiaľ nemôžeme preplatiť náklady na dopravu.
Ako poslať topánky späť z Rakúska, Švajčiarska a iných krajín?
Žiaľ, nemôžeme prevziať náklady na vrátenie tovaru z iných krajín. Prosím, prilož k svojej vrátenke kópiu potvrdenia objednávky alebo faktúry a uveď, či si želáš výmenu alebo vrátenie peňazí a označ balík ako "vrátený tovar".
Následne nám pošli svoju objednávku na nasledujúcu adresu:
FEN / ZAQQ GmbH
Teichstraße 11
09366 Niederdorf
Deutschland / Germany
Následne nám pošli svoju objednávku na nasledujúcu adresu:
FEN / ZAQQ GmbH
Teichstraße 11
09366 Niederdorf
Deutschland / Germany
Ako dostanem svoje peniaze späť?
Hneď ako k nám vrátený tovar dorazí a bude skontrolovaný, vrátime ti tvoju sumu. V závislosti od spôsobu platby dostaneš:
pri platbe vopred, inkasom a okamžitým prevodom kredit na tvoj bankový účet
pri platbe cez PayPal kredit na tvoj PayPal účet. Či suma zostane na tvojom PayPal účte pre ďalší nákup alebo sa vráti na tvoj bankový účet, môžeš si určiť sám na PayPal. Na toto nemáme žiadny vplyv.
Vrátenie peňazí prebehne v priebehu niekoľkých dní po prijatí vráteného tovaru.